Tokat’ın Sulusaray ilçesinde saa7 18.11’de 5,6 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD) Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, saat 18.11’de merkez üssü Sulusaray ilçesi olan 5,6 büyüklüğünde sarsıntı kaydedildi. Sarsıntının 5,99 kilometre derinlikte olduğu belirlendi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya depreme ilişkin paylaşımda bulundu. Bakan Yerlikaya’nın paylaşımı şöyle:
“Tokat ili Sulusaray ilçesinde , büyüklüğünde meydana gelen depremde Tokat Valimiz, AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha taramalarına başlamıştır. Gelişmeleri takip ediyoruz. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi afetlerden korusun
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
22014 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19947 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18732 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11216 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9185 kez okundu