İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, çeşitli operasyonlarda ele geçirilen 23 lüks araçların artık emniyet için çalışacağını duyurdu.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından organize suç örgütlerine karşı gerçekleştirdiği operasyonlar sonucu 23 lüks araç ele geçirildiği belirterek mahkeme kararıyla bu araçların Emniyet Müdürlüğüne verildiğini açıkladı. Yerlikaya “Artık bundan böyle bu araçlar, suç örgütlerinin değil; polisimizin emrinde, Milletimizin hizmetinde olacaktır” dedi.
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
22022 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19955 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18740 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11226 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9195 kez okundu