Rize Ziraat Odası Başkanı Bünyamin Arslan Hafta sonu TYT ve AYT sınavına girecek olan öğrencilere başarılar diledi.
Başkan Arslan Yaptığı açıklamada,”Bu hafta sonu evlatlarımız için çok önemli bir sınav gerçekleştirilecek. Bu sınavın neticesinde gençlerimiz eğitim hayatlarında yeni bir döneme geçiş yapacaklar. Yükseköğretimin ardından her birisi tercih ettiği alanda hayatın önemli bir parçası olacak. Bu güne kadar olduğu gibi, bu önemli günde gençlerimizin yanındayız,” ifadelerini kullandı.
1
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11184 kez okundu
2
RİBEGEM’den Dünnya Down Sendromlular Günü’ne özel etkinlik
7047 kez okundu
3
Başkan Arslan Öğrencilere başarılar diledi
6371 kez okundu
4
Rize’de Okulda Diyabet Programı düzenlendi
4691 kez okundu
5
Çocuk Futbol Turnuvası Başlıyor
4683 kez okundu