Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, “Sakarya Gaz Sahası’nda günlük doğal gaz üretimimizi en kısa zamanda 10 milyon metreküpe, akabinde de nihai olarak günlük 40 milyon metreküpe çıkartacak” dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda Sakarya Gaz Sahası’nda günlük doğal gaz üretimi 40 milyon metreküpe çıkacağını duyurdu. Bayraktar, şu ifadelere yer verdi:
“Sakarya Gaz Sahası’nda günlük doğal gaz üretimimizi en kısa zamanda 10 milyon metreküpe, akabinde de nihai olarak günlük 40 milyon metreküpe çıkartacak ve 15 milyon hanemize doğal gazı buradan tedarik edeceğiz.”
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
21982 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19914 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18697 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11184 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9153 kez okundu