Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ilk Türk astronot Alper Gezeravcı ile video konferans görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan kabine toplantısı sonrası ilk Türk astronot Alper Gezeravcı ile video konferans görüşmesi gerçekleştirdi.
Gezeravcı’dan bilgi alan Erdoğan el sallayarak ilk Türk astronotu uğurladı.
Erdoğan, “Yarın gece saat 01.11’de uzaya uğurlayacağımız ilk Türk astronotumuzu büyüyen, güçlenen ve iddia sahibi Türkiye’nin yeni bir nişanesi olarak görüyoruz. Alper Gezeravcı kardeşimize Uluslararası Uzay İstasyonu’nda yürüteceği bilimsel çalışmalarda şimdiden başarılar diliyorum” dedi
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
21982 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19914 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18697 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11184 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9153 kez okundu