Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni eğitim öğretim yılına ilişkin bir mesaj yayımladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla yeni eğitim öğretim yılı vesilesiyle öğrencilere başarılar diledi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan paylaşımında, ”2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı’nın öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve velilerimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum. Bugün ders ziliyle birlikte okul hasreti sona eren tüm evlatlarımızı gözlerinden öpüyor, üstün başarılar diliyorum.” dedi.
1
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11162 kez okundu
2
RİBEGEM’den Dünnya Down Sendromlular Günü’ne özel etkinlik
7024 kez okundu
3
Başkan Arslan Öğrencilere başarılar diledi
6348 kez okundu
4
Rize’de Okulda Diyabet Programı düzenlendi
4670 kez okundu
5
Çocuk Futbol Turnuvası Başlıyor
4661 kez okundu