Giresunspor’dan yapılan açıklama ile Teknik Direktör Mehmet Birinci ile yolların ayrıldığı açıklandı.
Giresunspor resmi internet sitesinden yapılan açıklamada; “Futbol A Takım teknik direktörlüğü görevini yürüten, Giresunspor’umuzla şampiyonluk yaşamış değerli hocamız Mehmet Birinci ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
Kendisine Giresunspor’umuz için vermiş olduğu emeklerden dolayı teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz.” denildi.
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
21960 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19889 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18673 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11162 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9129 kez okundu