Hazırlıklarını sürdürmekte olduğumuz Fenerbahçe maçı öncesi Başkanımız İbrahim Turgut’un söz konusu maça dair herhangi bir açıklama yapmamıştır. 18 yıl sonra yendiğimiz Trabzonspor maçı gibi 42 yıl sonra da Fenerbahçe’yi yeneceğiz şeklinde sözde açıklamalar hayal ürünüdür. Her maça olduğu gibi Fenerbahçe maçına da galibiyet amacıyla hazırlanmaktayız. Zorlu maç öncesi bir kez daha belirtmek isteriz ki tüm takımlarımıza ve futbolseverlere saygı önceliğimizdir.
Dayanışma ve huzurun en üst seviyede olacağı bir sezon diliyoruz
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
22014 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19946 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18730 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11216 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9185 kez okundu