Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2022 yılından su kaynaklarından 19,2 milyar metreküp su çekildiğini açıkladı.
TÜİK verilerine göre; belediyeler, köyler, imalat sanayi işyerleri, termik santraller, Organize Sanayi Bölgeleri (OSB) ve maden işletmeleri tarafından 2020 yılında su kaynaklarından toplam 18,2 milyar metreküp su çekilirken, 2022 yılında ise toplam 19,2 milyar metreküp su çekildi. TÜİK tarafından yayımlanan açıklamada şu bilgilere yer verildi:
Atıksu arıtma tesisi ile hizmet verilen belediye nüfusunun toplam belediye nüfusuna oranı %77,7 olarak belirlendi.
1
Rize Kitap Fuarı heyecanlı bir açılışla kapılarını halkımıza açtı!
22024 kez okundu
2
Rize’de Yağışlar Etkili Oldu
19955 kez okundu
3
HSK 1. Daire Başkanı Kuloğlu’ndan yargı mensuplarına sosyal medya uyarısı
18740 kez okundu
4
Özgür Özel, Ferdi Zeyrek’in kızını YKS’de yalnız bırakmadı
11226 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suriye Cumhurbaşkanı Şara bir araya geldi
9195 kez okundu